Blog

Ter nagedachtenis: Joany Muskiet

We zijn getreurd om het bericht van het overlijden van onze geliefde Joany Muskiet ‘de moeder van Zuid’. We leven mee met haar familie en naasten. Ter nagedachtenis willen we met jullie een oude tweedelige podcast aflevering delen die we mochten maken met Joany. Zo zullen haar inspirerende woorden en daden niet verloren gaan.

Joany Muskiet, werd ook wel liefkozend ‘de moeder van Zuid’ genoemd . En niet voor niets. Zo runde Joany stichting Helderheid en ondernam ze verschillende projecten met- en voor jongeren in Rotterdamse stadsdelen onder de Maas. In de tweedelige podcast die we met haar maakte vertelde ze een deel van haar verhaal.

De podcast Lopend Vuurtje was een reeks waarin Stefan met onze tot huiskamer omgebouwde vrachtwagen de wijken in trok. Opzoek naar verschillende perspectieven op straatcultuur. Hieronder vind je de tweedelige Podcast met Joany Muskiet.

 

DEEL 1

 

DEEL 2

 

 

Verloren Onschuld Film & Nagesprek

Verloren Onschuld is terug! 

De onthutsende verhalen van de gedupeerden van het toeslagenschandaal zijn nu te zien als film in combinatie met een nagesprek.

OVER HET VIDEODOCUMENT

Het videodocument ‘Verloren Onschuld’ is een film van 30 minuten gebaseerd op de gelijknamige theatervoorstelling, geschreven door Fenneke Wekker en geproduceerd door het Rotterdams Wijktheater. Deze film van Verloren Onschuld is geen registratie van een theaterstuk, het is meer dan dat.

Deze film is apart geproduceerd zodat we de verhalen van de gedupeerden kunnen blijven vertellen, zodat hun verhalen gehoord blijven. Met onlosmakelijk daaraan verbonden een nagesprek geleid door een professional. De film is speciaal gemaakt om te kunnen vertonen via een beeldscherm of projectie.

Met een half uur film en een half uur nagesprek duurt het programma ruim een uur. We doen het graag voor kleine groepen tot ca. 25 deelnemers. Zo is er in het nagesprek genoeg ruimte voor iedereen om reacties te delen en actief naar elkaar te luisteren.

NOG EVEN OVER DE VOORSTELLING VERLOREN ONSCHULD

Verloren Onschuld was de uitkomst van een samenwerking tussen diverse gedupeerden van het toeslagenschandaal en het Rotterdams Wijktheater. Gebaseerd op gesprekken met de lotgenotengroep “de Volhouders Rotterdam”, gaf de voorstelling een ontluisterend beeld van de hel die de gedupeerden tussen 2005 en 2019 hebben doorleefd.

Als kijker werd je meegenomen in de formele setting van een Waarheidscommissie en kwam je oog in oog met de verhalen van gedupeerden van het toeslagenschandaal.

De verhalen die naar voren komen zijn veertien jaar lang ongehoord gebleven, niet serieus genomen door omstanders, familieleden en hulpverleners, en stelselmatig weggewuifd als ‘treurige incidenten’ door de politiek, Belastingdienst en gemeenten.

Wil jij een vertoning van de Verloren onschuld Film met een Nagesprek?

Neem contact met ons op en mail onze creative producer: stefan@rotterdamswijktheater.nl

 

NWE MKR ’24: Abdallah Omar Mahamed

In aanloop naar het NWE MKRS FESTIVAL ’24 schrijven onze nieuwe makers onregelmatig een column. Over hun proces en alles wat ze gaandeweg op hun pad tegenkomen. Deze week deelt Abdallah iets over zichzelf.

 

April 2024 – Een Persoonlijke Reflectie: Samenwerken en Zelfontdekking.

Sinds midden februari kom ik met 13 jongvolwassen mede-experts van het leven, samen in sessies die ons dieper doen graven dan alleen het bereiden van gerechten en samen eten. Het zijn momenten van samenzijn, waarbij we niet alleen elkaars smaken proeven, maar ook elkaars verhalen delen en de betekenis van echte ontmoetingen verkennen.

We begonnen te filosoferen over de essentie van ontmoetingen.

Kunnen we iemand echt ontmoeten zonder vooroordelen? Of worden we allemaal beïnvloed door de maskers die we dragen om onszelf te beschermen? Deze vragen daagden ons uit om eerlijk naar onszelf te kijken en de moed te vinden om onze kwetsbaarheid te tonen.

In onze openhartige gesprekken, erkenden we de rol van angst bij het tonen van onze ware zelf aan anderen maar, zijn we vastbesloten om die angst te overwinnen en oprecht te zijn in onze ontmoetingen. Het is een viering van zelfvertrouwen, zelfexpressie en zelfontdekking, waarbij we anderen willen inspireren met onze verhalen en unieke perspectieven op het leven. Ik zie namelijk iedereen als mede-expert van dit leven.

Als leider van deze groep jongvolwassenen voel ik de druk om alles perfect te doen. Als kunstenaar streef ik naar perfectie, niet alleen voor mezelf, maar ook voor de mensen die ik nu, naderhand, als vrienden beschouw. Maar ik realiseer me nu dat perfectie niet het doel is. Het gaat om het delen van mijn authentieke zelf, zonder maskers, zonder angst. Ik ben op een zoektocht naar antwoorden, een reis naar het vinden van balans tussen zelfontdekking en waar het nou eigenlijk schuurt binnen de samenleving… Ik weet dat ik niet alleen ben in deze strijd.

Samen met mijn zielsverwanten voel ik het verantwoordelijkheidsgevoel om de wereld te veranderen. We zijn geen perfecte individuen, maar samen vormen we een krachtig collectief dat streeft naar een betere wereld. Dus laat ons doorgaan, niet in de richting van perfectie, maar in de richting van collectivisme. Met de nadruk op wederzijdse afhankelijkheid, verbondenheid, zelfontdekking en saamhorigheid. Laten we samen de moed vinden om kwetsbaar te zijn, om te zoeken naar antwoorden en om elkaar te empoweren.

Zie ik je 25 mei?

Warme groetjes,

Abdallah Omar Mahamed

NWE MKR ’24: Kevin Sweep

In aanloop naar het NWE MKRS FESTIVAL ’24 schrijven onze nieuwe makers onregelmatig een column. Over hun proces en alles wat ze gaandeweg op hun pad tegenkomen. Deze week deelt Kevin iets over zichzelf.

 

April 2024 – De verloren verhalen van de vorige generatie

Als mens en maker ben ik altijd nieuwsgierig geweest naar verhalen die niet of niet genoeg worden gehoord. Vanuit dat idee ben ik gaan praten met mensen uit de
generatie, die nu 65+ is.

Het is mijn beleving dat deze grote groep mensen in de samenleving vaak worden vergeten, onderschat of niet serieus worden genomen. Zonde! Want juist deze
mensen dragen een een goudmijn bij zich aan levenservaring, lessen en input voor de wereld en de maatschappij.

Met deze opvatting ben ik de stad ingegaan om mensen van 65+ te vragen wat voor hen belangrijke onderwerpen zijn. Wat zijn volgens u verhalen die verteld
moeten worden? En waarom? Wat zou de oude generatie aan de jonge generatie willen meegeven?

Gelijk ging ik op zoek naar een groep senioren die wilden meedoen aan mijn project, maar al snel bleek dit moeilijker dan verwacht. Veel senioren vinden het
maar een spannende stap om ineens mee te doen aan een ‘theaterproject’. Ik moest een stap terug zetten en de drempel verlagen. Ik ging interviews en
gesprekken aan op de plekken waar mensen toch al kwamen en op die manier kwam ik de meest fantastische mensen tegen, van wie ik de meest bijzondere
levensverhalen heb mogen horen.

“Mijn verhaal? Daar heb je toch niks aan! Ik ben niet bijzonder.”, hoor je al snel als je zo’n gesprek aangaat. Maar toch, als het gesprek eenmaal is begonnen, hebben
mensen enorm veel te vertellen en te bieden.

Ik heb gemerkt dat mensen zich veel bezighouden met onderwerpen zoals: zelf keuzes maken, beslissen waar je woont en hoe je leeft. Vanaf een bepaald punt
wordt de kennis en levenservaring die iemand meedraagt niet meer als waardevol erkend. Iemand kan het dan al snel ‘niet meer bijbenen’ en dit is het punt dat een
standpunt blijkbaar waarde verliest.

Op dit moment ben ik een theatrale weergave aan het maken van de belangrijkste les die ik heb mogen leren van deze vorige generatie.

Het meest terugkomende antwoord wat ik kreeg op de vraag wat ze mij en de komende generaties willen meegeven was dat het contact tussen jong en oud erg
afwezig is en word gemist. En dat dat juist waardevol zou kunnen zijn. Daarom maak ik de theatrale weergave samen met Hüsnü Uysal 65+ wat wij, als personen
uit twee verschillende generaties, van elkaar kunnen leren.

 

Kevin Sweep afstuderend theatermaker en docent aan de Artist Educator in Theater & Media opleiding ArtEZ- Zwolle.

Sinds november 2023 woonachtig in Rotterdam en bezig bij het RWT als afstudeer
stage/ben ik nieuwe maker bij het ICAF.

VACATURE LEDEN RAAD VAN TOEZICHT

Rotterdams Wijktheater zoekt leden Raad van Toezicht

Het Rotterdams Wijktheater (RWT) is een gepassioneerd sociaal-artistiek theatergezelschap dat kunst maakt met, voor en door mensen wiens verhaal nog onvoldoende wordt gehoord in de samenleving. Met onze 30-jarige ervaring in community arts zijn we de expert en voorloper op het gebied van participatieve, inclusieve kunst. Onze voorstellingen brengen we naar plekken waar het de meeste sociale impact maakt: Van diep in de wijken, de grote zalen van theaters, tot aan de rechtbank of de Tweede Kamer. Onze producties dragen daarmee bij aan een evenwichtige samenleving; een samenleving waar iedereen deel van moet kunnen uitmaken en waar ieders stem kan worden gehoord.

Naast het maken en spelen van onze theatervoorstellingen is het Rotterdams Wijktheater sinds 2001 de producent van het ICAF (International Community Arts Festival). ICAF is het grootste en meest gerenommeerde Community Arts Festival ter wereld. Het driejaarlijkse festival toont en bespreekt projecten uit alle werelddelen en kunstdisciplines en is daarmee dé plek voor het uitwisselen van kennis en praktijken wereldwijd. Kennis die direct ten goede komt aan nieuwe community arts projecten in Rotterdam, Nederland en wereldwijd.

Het Rotterdams Wijktheater en ICAF zijn per 1 januari 2024 op zoek naar twee leden voor de Raad van Toezicht.  

 

Organisatie

Het RWT is gevestigd in Islemunda, podium van IJsselmonde, en kent tien vaste medewerkers. Daarnaast werkt het met een vaste poule van freelancers voor techniek, communicatie en productie. Het gezelschap wordt geleid door directeur-bestuurder Jasmina Ibrahimovic die verantwoordelijk is voor de artistieke koers, de sociale doelstellingen en het strategische beleid. Samen met de zakelijk leider geeft zij leiding aan de organisatie en is zij eindverantwoordelijk voor de bedrijfsvoering en voor het financiële beleid van de organisatie. De directeur-bestuurder rapporteert aan de Raad van Toezicht die een toezichthoudende en adviserende rol heeft en eveneens de werkgeversrol vervult.

 

De Raad van Toezicht – Generiek profiel en samenstelling

De onafhankelijke Raad van Toezicht bestaat momenteel uit vijf leden. De voorzitter en leden van de Raad van Toezicht opereren in het belang van de organisatie en binnen de visie en missie van het Rotterdams Wijktheater. Zij hebben kennis, ervaring of affiniteit met de culturele sector, community arts en sociaal geëngageerde kunst en hebben kennis van de Rotterdamse samenleving.

De Raad van Toezicht is rolvast en bewaart een goede balans tussen de toezichthoudende taak en de klankbordfunctie voor de directie. De voorzitter en leden van de RvT zijn collegiaal en sociaal ingesteld, bereid in teamverband te werken en werken goed samen met elkaar.

Zij stellen voldoende tijd beschikbaar voor het werk, verbonden aan het toezichthouden. Zij worden benoemd voor een termijn van vier jaar met een mogelijkheid van een eenmalige herbenoeming voor diezelfde periode.

Binnen de Raad van Toezicht zijn de volgende competenties aanwezig zijn:

  • Relevante politieke-bestuurlijke ervaring; kennis van (gemeentelijke) besluitvormingsprocedures en het politiek-bestuurlijke krachtenveld in Rotterdam e.o.
  • Ervaring in de cultuursector en community arts; kennis van de positie en van de relevante ontwikkelingen op het gebied van (podium)kunst en community arts.
  • Financiële deskundigheid; kennis en ervaring op gebied van financiering en bedrijfsvoering
  • Juridische competentie; affiniteit met privaatrecht en administratief (bestuurs)recht.
  • Marketing; deskundigheid in positionering van organisaties en innovatie.

Bestuur en Toezicht hanteren de Governance Code Cultuur 2022 als richtinggevend kader voor goed bestuur en toezicht.

Wegens het aflopen van twee termijnen zijn we op zoek naar twee leden voor de raad van toezicht met elk een eigen profiel.

Voor beide profielen geldt: Je vindt de missie en visie van het Rotterdams Wijktheater en het ICAF belangrijk en onderschrijft de urgentie en het maatschappelijke belang van dit werk. Als lid van de raad van toezicht ben je analytisch en strategisch ingesteld en je bent in staat met een helicopterview te kijken. Bij voorkeur heb je een sterk netwerk in Rotterdam en daarbuiten. Je bent communicatief vaardig, maakt makkelijk contact en legt graag verbindingen.

 

Profiel communicatie en marketing

We zijn op zoek naar een lid met een expertise in communicatie(strategie) en marketing. Bij voorkeur iemand die de culturele sector kent en die kan adviseren over positionering en manieren van communiceren die passen bij de missie en visie van het Rotterdams Wijktheater.

Profiel diversiteit en inclusie

Voor dit profiel zijn we op zoek naar iemand die diversiteit en inclusie niet alleen belangrijk vindt, maar expert is in dit onderwerp en de complexiteit ervan begrijpt. Dit lid ondersteunt de organisatie bij haar vraagstukken (intern en extern) rondom inclusie en diversiteit en bij het streven naar inclusie en diversiteit binnen het team, in haar programma’s en publiek.

In de samenstelling van de Raad van Toezicht streven wij naar een afspiegeling van de Rotterdamse samenleving in de verhouding M/V/X, leeftijd en culturele achtergrond passend bij het DNA van het Rotterdams Wijktheater.

 

Tijdsinvestering

De Raad van Toezicht vergadert 5 a 6 keer per jaar. Daarnaast heeft de voorzitter regelmatig overleg met de directeur-bestuurder over de lopende zaken en de voorbereiding van de vergaderingen. En ondersteunt deze bij vertegenwoordiging extern.

Bezoldiging

Aan de functie is geen bezoldiging verbonden. Jaarlijks wordt een bescheiden vergoeding voor gemaakte onkosten verstrekt.

Belangstellenden – reacties.

Wij nodigen belangstellenden voor de functie van voorzitter Raad van Toezicht uit vóór 11 december 2023 te reageren naar rvt@rotterdamswijktheater.nl t.a.v. Dilia van der Heem.

Meer informatie?

Indien gewenst kan meer Informatie over het Rotterdams Wijktheater verkregen worden bij Jasmina Ibrahimovic, directeur – bestuurder, 06-2954 0902.

Voor Informatie over de Raad van Toezicht is Dilia van der Heem, lid RvT beschikbaar – 06-5135 2804.

De noodzaak van community arts

– tekst door Jasmina Ibrahimovic

Onze samenleving staat voor grote uitdagingen. We bevinden ons steeds meer in onze eigen bubbels en sinds corona is dat alleen maar sterker geworden. De noodzaak om dicht bij mensen te komen die je anders niet zou ontmoeten is enorm. Want hoe minder we elkaar ontmoeten, hoe minder we ons in elkaar kunnen inleven en hoe groter de kloof wordt tussen ‘ik’ en ‘de ander’ of ‘wij’ en ‘zij’. Community arts gaat over bruggen bouwen. Over de zoektocht naar de mens in onszelf en elkaar. Over elkaar op ooghoogte ontmoeten. Steeds meer jonge kunstenaars hebben deze behoefte en zijn daarom geïnteresseerd in de community arts-praktijk. En ook steeds meer fondsen en beleidsmakers zijn zich bewust van de bruggenrouwende rol die deze kunstvorm kan vervullen.

“Community arts gaat over bruggen bouwen. Over de zoektocht naar de mens in onszelf en elkaar. Over elkaar op ooghoogte ontmoeten.”

 

Echter, community arts en de inclusieve- en participatieve kunstpraktijk zijn complexe praktijken met veel kritische vraagstukken. Bijvoorbeeld over participatie als politiek middel, rolverdelingen, verantwoordelijkheden, artistieke ontwikkeling, autonomie en representatie – om er maar een paar te noemen. En we constateren dat er in Nederland veel behoefte is aan een voortdurend gesprek tussen makers, kunstvakdocenten, beleidsmakers en fondsen wanneer het gaat over kunst en grote maatschappelijke vraagstukken of het werken met mensen in kwetsbare situaties.

“Wij geloven erin dat we als sector baat hebben bij een vaste plek en tijd waarin verschillende perspectieven bij elkaar komen.”

 

Het Rotterdams Wijktheater heeft jarenlange ervaring met het maken van theater vanuit persoonlijke verhalen, voor mensen die anders nooit naar het theater zouden gaan. We bieden jaarlijks stageplekken aan afstuderende kunstenaars. Daarnaast geven we gastcolleges en masterclasses aan kunstvakopleidingen en zijn we in gesprek met fondsen en beleidsmakers. Middels het internationale en academische netwerk van het ICAF hebben we daarnaast toegang tot veel relevante en actuele academische kennis over participatie, kunst, inclusie en community arts, waarmee we de Nederlandse praktijk kunnen voeden.

Wij geloven erin dat we als sector baat hebben bij een vaste plek en tijd waarin verschillende perspectieven bij elkaar komen. Zo kunnen we kunst waarderen voor wat het écht kan bijdragen op een manier die recht doet aan de ethische en esthetische waarden van deze praktijk.

ICAF NWE MKRS – 31 oktober 2023

ICAF NWE MKRS is het jaarlijkse festival dat jong community arts-talent uit Nederland verbindt, inspireert, viert en een podium geeft. En binnenkort vindt de 2023 editie plaats! Maar dit keer neemt het programma een kleine wending… Als ICAF beschouwen we community arts als een kunstdiscipline op zichzelf. Binnen deze discipline heeft de kunstenaar een hele andere rol dan in andere kunstdisciplines zoals theater of dans, maar ook de rol en definitie van ‘community’ en van ‘kunst’ zouden in deze context heroverwogen moeten worden. Om community arts als eigen kunstdiscipline handen en voeten te geven hebben we besloten nieuwe lagen aan te brengen aan het NWE MKRS programma. Het NWE MKRS festival delen we op in twee delen. Het eerste deel vindt jaarlijks plaats aan het begin van een cultureel seizoen/schooljaar (najaar) en het tweede deel aan het einde van een seizoen/schooljaar (het voorjaar).

NWE MKRS DEEL 1

NWE MKRS deel 1 bestaat uit een tournee van het ICAF team langs kunstvakopleidingen door heel Nederland waarin we een introductieworkshop geven over community arts. Daarin discussiëren we over de rol van de kunstenaar, de definitie van ‘community’ en over een nieuw begrip van ‘kunst’. We nemen inspirerende nationale en internationale community arts-voorbeelden mee, en zoomen in op de mogelijkheden én valkuilen van dit werk.

Meld je aan: SLOTEVENEMENT 31 oktober

De workshop-tour eindigt met een slotevenement op 31 oktober 2023. Daarin zoomt Theron Schmidt, universitair docent aan de Universiteit Utrecht, tijdens een key-note in op het community arts-proces en op het faciliteren van een democratische ruimte. De avond wordt afgesloten met de voorstelling ‘Usually I’m on top’, geregisseerd door de jonge community theatermaker, en onze voormalige ‘nieuwe maker’ Sanne Arbouw.

PROGRAMMA

18.30 uur                              Inloop

18.45 uur                              Introductie door Jasmina Ibrahimovic en presentatie van de 2 NWE MKRS

19.00 uur                              Lecture door Theron Schmidt

20.00 uur                              pauze

20.30 uur                              voorstelling USUALLY I’M ON TOP van Speels Collectief

21.40 uur                              Nagesprek Sanne Arbouw van Speels Collectief

PRAKTISCH:

19.00 uur                              seminar (max 50 plekken beschikbaar, maar wordt ook live gestreamd)

20.30uur                               voorstelling USUALLY I’M ON TOP van Speels Collectief (max 120 plekken beschikbaar)

Locatie: Podium Islemunda, Herenwaard 17 Rotterdam

Kosten: € 6,- pp

Voor kaarten klik hier.

ICAF 2023 - GABO

Eerste vijf voorstellingen ICAF 2023 bekend

Van 27 maart tot en met 2 april 2023 organiseert het ICAF een groot festival in Rotterdam: ICAF 2023. Het thema voor het komende festival is ‘The Sound of Change’. Met trots kondigen we de eerste vijf namen aan die ieder op een eigen manier geluid geven aan verandering.

Big Band Basket Beat
Ritmisch spektakel met Rotterdamse jongeren. Klik hier voor meer informatie.
ICAF 2023

GABO
Magische dansvoorstelling over vooroordelen. Klik hier voor meer informatie.
ICAF 2023

Whistleblowers
Een vrouwelijke oorlogskreet tegen seksueel misbruik. Klik hier voor meer informatie.

ICAF 2023

It takes a Child to raise a Village
Hartverwarmende performance met dans, voetbal en kinderen. Klik hier voor meer informatie.

ICAF 2023

Les Sheiks Shikhats & B’net Chaabi
Traditionele Marokkaanse liederen in een nieuw jasje. Klik hier voor meer informatie.
ICAF 2023

ICAF 2023

ICAF organiseert groot festival in 2023

Het grootste internationale community arts festival ter wereld is terug! Van 27 maart t/m 2 april 2023 meren theater, dans, muziek, film en beeldende kunst uit alle windstreken aan in onze havenstad. Op diverse locaties verspreid door heel Rotterdam zal kunst van wereldformaat te zien zijn.

STADSPROGRAMMA
Voor het eerst bieden we ook een stadsprogramma aan. Stap op laagdrempelige wijze in een bruisende wereld vol creativiteit. Laat je verwonderen door unieke in de gemeenschap gewortelde kunstprojecten. Ontmoet kunstenaars die de afstand tussen werelden en mensen overbruggen. Het ICAF is een unieke festivalervaring: van grootschalige voorstellingen tot intieme filmvertoningen tot leerzame en leuke workshops.

Dit jaar vormt het thema The Sound of Change. De coronapandemie die in 2020 begon, luidde het begin in van een wereld in transitie. Sommigen kwamen daar beter uit dan anderen. We zagen de kloof tussen verschillende groepen toenemen. Dit jaar hebben we kunstenaars geselecteerd die een fris tegengeluid bieden. Bekijk hier alvast een voorproefje van het programma.

PROGRAMMA VOOR PROFESSIONALS 
Het ICAF is een initiatief van het Rotterdams Wijktheater. Naast een stadsprogramma, bieden we ook een uitgebreid programma voor professionals aan. Klik hier voor meer informatie. 

Rotterdams Wijktheater - jongeren

Rotterdams Wijktheater zoekt jongeren!

Het Rotterdams Wijktheater is altijd op zoek naar verhalen van Rotterdammers. En voor ons volgende project willen we graag de verhalen van Rotterdamse jongeren vertellen. Vanaf 7 november starten we daarom met een nieuwe jongerengroep. Ben je tussen de 18 en 30 jaar? En voel je de behoefte om je verhaal te delen en met leeftijdsgenoten in verbinding te komen? Lees vooral verder!
 
Wat gaan we doen?
Vanaf maandag 7 november zullen we wekelijks bij elkaar komen om verhalen met elkaar te delen. Verbinding, inspiratie en gezelligheid staan daarbij centraal. Je komt terecht in een veilige ruimte waar alles bespreekbaar is. En het belangrijkste: we zullen lekker de vloer opgaan om te spelen!  

Je leert de verschillende makers van het Rotterdams Wijktheater kennen, waaronder Hilde en Bikker. Vanaf december zullen zij van start gaan met de productie van een mooie voorstelling gebaseerd op o.a. jouw verhaal. Daar kun je in meespelen. Maar als je daar geen zin in hebt is het ook goed! Toch benieuwd hoe het is om mee te spelen? Check vooral de video onderaan dit bericht.

Praktische informatie
Wanneer: vanaf 7 november wekelijks op maandagavond vanaf 19:00u
Locatie: Podium Islemunda, Herenwaard 17

Aanmelden
Zin om te komen? Laat het dan van tevoren even weten via:
info@rotterdamswijktheater.nl. Bellen kan ook: 010 423 01 92. Ken je andere mensen die dit ook tof zouden vinden? Neem ze vooral mee. Hopelijk tot snel!